120108 - Skialpy s SO Zbloudilý Tetřívek

na víkend Davidos naplánoval výsadek do nedalekého KRNAPu...předpověď počasí byla trochu divoká, nikdo se nechtěl přidat...proto jsme výlet drcli na jednodenní útok, přidal se hlavní Tetřívek Mlaďák...v neděli brzo ráno odjezd směr Medvědín. Výšlap po černé na odbočku, cestou a poté terénem na Šmídovu vyhlídku - Mlaďák hrdinně prošlapával. Chvílemi se objevila modroha. Kolem srubíku a už jsme byli nahoře. Následovalo rozhodnutí kudy dolů, do žádného nebezpečného terénu jsme se nepouštěli, ze začáku OK, sjezdík dobrej, ale pak se stromky přihustily, skalky objevily. Davidos zaznamel asi dva tři pády a pár sešupů, já neubrzdila sjezdík a skončila pod smrčkem obkročmo kolem něj - pokusy dostat se z jeho sevření byly neúspěšné, naštěstí tam byl Mlaďák. Musela jsem sundat lyže vyndat a vyhrabat se s Mlaďákovo pomocí. Potom rychle za Davidosem, následovala další peripetie - slez ze skály asi 3m vysoké, mezi větvemi stromu - video jak Mlaďák bouldruje je vyloženě něco pro naše ochránce lesů. Pak už jsme konečně dole. Dalším bodem výletu - překonání potoka. Také v podání Mlaďáka něco neskutečného. Jeden krok OK, druhý OK a najednou u mě přistál jak hruška - prý mu něco podjelo pod nohami :D. Vyhrabem se z podstromu a jsme na konci fit kolečka - neskutečné. Pokračujeme v pohodičce Labským dolem, hlavní Tetřívek Mlaďák vede skupinu. Labskou míjíme a frčíme na Vrbatku, kde si dáváme čajík, rum (jakožto odnož HOštiky) a konečně něco k jídlu, je půlčtvrté - to jsme v 5 u monďáka. Cestu zpět volíme dle Mlaďáka od vodárny sjezdík, pak asi kilák rovinka a jsme na Horních Mísečkách. Sjezdík je výborný, jen mi jednou vypne vázání a podruhé ani nevím. Davidos se ptá Mlaďáka - kde je Léňa, Mlaďák jednou spadla byla OK, podruhé spadla byla OK, tak jsem jel. Bohužel míjíme cestu, takže zase musíme šlapat. Prý je kousek, nenandávám pásy a stoupám na mých kouzelných skialpech bez nich, čímž trochu zmatu Davídose, který dál zmaten Mlaďákovou hláškou pudem tak trochu do kopce a taky z kopce. Po troše bloudění jsme na cestě a vidíme světélko. Obcházíme past pro mamuty a Davídos najednou zjišťuje, že mu asi chybí pás - taky že jo. Nastává akce hledání pásu - vše dobře dopadne. Pak už jen projedem Mísečkami a vodovodem sfrčíme dolů. Moďák náš čeká s otevřenou náručí....Bylo to moc FAJN

Olympus TG-810

V májové AKCI nyní máte fotoknihy s 25% a větší vyvolané fotky, vč. všech plakátů s 27% slevou. Neváhejte slevy využít. A nově nemusíte zadávat žádný kód. Slevu na produkty v akci získáte automaticky. Akce platí do 5. 5. 2024